cicekcikiz Benim de aynı şekilde lekelenme ve kanamalarım var bana da doktor bir teşhis koymadı. Sadece önlem amaçlı ilaç verdi tam tanıyı 23. Haftada koyabileceğini henüz erken olduğunu söyledi. Belki arkadaşta şu an benimle aynı haftada olduğu İçin doktor dememiştir bişey. Zaten farklı bir durum olsa yönlendirirler diye düşünüyorum. Benim zorlamalarımla plasenta önde ama değişebilir şu an net bişey diyemiyorum dedi. Gösterdi hatta ama polipler de kanama yapabilir dedi bakacağız süreçte yoğun kanamalar olursa gel dedi.