Kbraydin ohoo canim 4 haftamdan hamileligimi ogrendigimden berii zehir zıkkım olduu o kadarrr cok psikoljim bozukdukii once iki uc damla kahverengi lekeyle gitdim hanileyim vee kanama alanim mevcutmuss iyne ilac basladikk sonra 3 hafta sonra gitdim hepde yatdimm bir etki gostermemis aksine buyumuss sonraa ustunden 1 ay gevtik yine yatdim yine serum igne ilac gitdigimde yineee gecmmeisdiki yinee kahverengi lekelenmeler kahverengi kanamalarr.Ee en son su ann 12 haftamda gitdimm eve geldimmm birden bire bacaklarim asagiii kipkirmizi kan akmaya basladii oluk olun sicak sicak resmen 3 bardak kadar kan dokdumm 3 tane simsiyah kan pubtisi avuc ici kadar gitdim bebegim iyi neden oldugu belli olmayan baska bir kanamaaa inanirmisin bikdimmmm su an bile kirmizi kanamayla doaniyormm yani sabahdan beri 3 ped degisitrmisimdirr.4cudeyim su annn bikdim yanii keske sadece kahverengi lekelenmem olsa diyormmm oluk oluk kan olmasaaa cok cok zor psikoljim alt ust nefret eduyorm resmenn kana