Mrv135 Aslim34 Sağlık ocağına gidin en azından aile hekimine danışın belki yeni bir folik asit verir onu kullanirsiniz ama folik asit bırakmayın şuan. Bebeğin beyin gelişimi için ilk üç ay çok önemli.
btlbsr Nefinay-91 ben folidays kullanmıştım doktorum onu önermişti içeriğinde de b12 d3 b6 iyot ve folat vardı
Birseniz Aslim34 eczaneye söylersin 400mg lık folbiol diye bende ondan kullandım zaten ilk 3 ay 12. Haftanın sonuna kadar
smglplt1453571 İlk 3 aya kadar folidoce kullanmanı önerdi geçen gün doktora gittim bebeğin aşağıda olduğunu söyledi progerstan verdi haftaya tekrar gelmemi söyledi
Sevgi0478 Nefinay-91 diofol kullanıyorum decavit de doktorum ikisinin içeriği farklı dedi evet folik asit var ama içerik zenginliği diofol