sedaboz_ Ceylanefe41 Prilam daha uygun. Sağlık ocağı doktorları yazıyor. Ben toplu ilaç alıyorum ama 20 lira filandır sanırım
Beyzossb Yareniz hissetmiyorum ya. Bağırsak ve böbrek sorunu yaşıyorum o yüzden bebeğin hareketlerini hissedemiyorum henüz
Ceylanefe41 gmzzmg günde 3 defa kaç günde bitiyi yani bi pakette kaç tane oluyo canım cvp yazdığın için çok teşekkür ederim
gmzzmg Ceylanefe41 bir pakette 30 tane var. Ben günde 2-3 tane içiyorum mesela 10 günde bitiyor, yenisini alma zamanım gelmemişse sonraki kutuyu parayla almak zorunda kalıyorum mesela. Sizin bulantınız yoğun diye belki çok içmek durumunda kalırsınız ondan doktor fazla yazsın dedim. Prilam günde 4 taneye kadar içiliyor tabii doktorunuz ne kadara müsade eder bilemem.
Bendiyebiri Elifatilgan çok teşekkür ederim 🥰 emin ol çok çabuk geçecek sen bile şaşıracaksın bende diyordum bu zaman nasıl geçecek diye ama 39 oluyorum bakalım yarın kontrolüm var çokda sancım var belki de yarın doğururum 😂 bu arada bu mide bulantılı zor günler varya hiçbirşeymiş sen birde son haftalarda gör bakalım ağrıları 😂😂😂 bu sakin günlerinin tadını çıkar olur mu benden sana tavsiye ❤️🌸
Merve234 Elifatilgan zaten ilacı bırakınca 2 gün olmuyor bulantı neden bilmiyorum sonra başlıyor. Bende çok bırakmak istedim bir iki gün oh geçti bulantım diyordum tekrar aynı bulantilar başlıyordu. 25. Haftadayim yine bıraktım inşallah bulanmaz artık
Ecceee Elifatilgan benim de 12. Haftada bulantım azalınca bırakmıştım kullanmayı, şimdi 18. Haftaya giriyorum bi haftadır sabahları yeniden başladı bulantılarım..🤷🏻♀️ Kullanmadan direnmeyi deneyeceğim bi süre
hankayaa123 Elifatilgan bend eerkendennkullanmaya başlamıştım ama 3. günden geçti gitti bulantim şuan kullanmıyorum ama bulantin varsa doktorunla konuşup tekrar yazdırabilirsin
Ccilekkk Ya bir şey farkettim prilamı ben de kullanıyorum ve ilacı aceleden ayakta içtiğimde bulantıma pek faydası olmuyor, oturarak içtiğimde etkili oldu hep. Sünnetin faydaları işte siz de buna dikkat ederek için:)