Aynılarını yaşadım 14 hafta oldu halada devam hiç bişey yiyemiyorum yesem midem mahvediyor sabah kusmalarım devam bende prilam kulandım benide aksine kötü yaptı bıraktım 4 kilo verdim hala geçsin die bekliyorum sürekli kusmalarım vardı benimde biraz ilerleyince azaldı gibi sürekli yatıyordum ah analar ah analar vala rabbim onlardan razı olsun anem hata babam hep baktılar ettiler iki tane oğlum var birde çok zor zamanlar geçirdim hala devam ediyor sabretmeye çalışıyorum az kaldı az kaldı die inşalah rabbim hepimizin yardımcısı olsun ben evde çekip doktora bile gitmedim :( rabbim tez zamanla sağlıklı güzel bir hamilelik geçirmemizi nasip etsin. Bende aşırı tiksinti oldu birde buz dolabını açamıyorum kahvaltıya bayılırdım yiyemiyorum 😢