Bebetonun_motheri Ne yersem ne içersem anında cikiyor bittim gibi bişi oldu kizlar hastane kapilarinda yatiyorum artik korkuyorum bu kadar kusmak ya bebege zarar verirse. İlaç fayda etmiyor. Yalvaririm yardim edin
Hicran-01 Bebetonun_motheri Aynı durumdayım. Kusmaktan bir hal oldum ne yapacağımı bilmiyorum. Zaten halsizlik var, bir de bu eklenince daha da kötü oluyorum.ılacın da faydası yok.ne yapmam gerekiyor. Kraker,leblebi fayda etmiyor artık
guler0135 Bebetonun_motheri prillam kaç tane içiyorsunuz benim de çok bulantım oluyordu 2 akşam 1 sabah uyanınca içiyordum çok iyi geldi
Kizilkafaa Bebetonun_motheri Geçecek Allahın izniyle 15. Haftadayım kusmam azaldı mide bulantısı da arada bi geliyor.
bulutileannesi Bebetonun_motheri ne kullanıyorsun prilam Dr çok iyi çözüm kesinlikle denemelisin bende çok fayda etti
Bebetonun_motheri bulutileannesi prilam kullandim zofer kullandim bana misin demedi daha cok kusmaya basladim sanki
Bebetonun_motheri Hicran-01 serum gözümu aciyor bir gun sonra yine aynisi annem benle kalmaya basladi artik Çünkü kusmaktan o kadar yoruldumki kimsenin elinden bisi gelmiyor
Nesrincente Bebetonun_motheri zencefil iyi gelıyor deniliyor onu içebileciğin gibi yani balla yada yoğurt ıcınde yanı ıcebılırsen tek iç Bi dene isterse n bna cok yogun geldıgı ıcın ıcmedım yıyemedım
Bebetonun_motheri Csmr Ciğneme hapı dimi o en son onuda deniyim bari bide sey dicem kustukca artik karnim ve kasiklarim agriyor sizdede oylemiydi
Bebetonun_motheri Hicran-01 Ben dayanamadigim için özelin doktoru hastaneye yatiricam seni dedi. Son care yaticam galiba çünkü elimde kovayla geziyorum artik lavobaya bile yetisemiyorum kasik ve karin agrin oluyormu peki
Birseniz Bebetonun_motheri bu arada senin şikayetlerinde benim 13. Haftamdakiyle aynı şikayetlerim idrar tahlili yaptır istersen ben yaptırdığımda idrar yolu enfeksiyon çıkmıştı serumla 4 gün hastanede yatmıştım 2 haftada evde yattım geçti
Birseniz Bebetonun_motheri kusmaktan bebeğe zarar gelmez ben 3 hafta sürekli kustum birşey yesem çıktı enfeksiyonum olmuştu ağlıyordum kasıklarım sızlıyordu artık çok kusmaktan uyuyamıyorum bile şimdi geçti çok şükür 4 aydan sonra geçiyo sadece sabahları midem bulanıyo onun içinde yatmadan önce prilam içiyorum birtane ama yinede bulanıyo tabiki ama kusma çok nadir oluyo aç kalmamaya çalışıyorum şimdi bende o kustuğum dönemler çok korkuyodum ondan sonra kontrolüme gittim çocuk kiloda almış illaki besleniyor yani bide kussan bile ye kus olsun geçecek birgün ☺️
Bebetonun_motheri Birseniz Çok teşekkür ederim cok iyi geldi bu yorum korkularımi azalttim ama o bugunlerin gecmesini bekliyorum artik
Birseniz Bebetonun_motheri tuzlu kraker iyi gelir o haftalarda atıştır biraz bidenin bulantısını bastırır bana iyi gelmişti