Dirik şöyle soyliyim bende ,eczaneden6 gün önce olan erken gebelik testi aldım. adetime 6 gün vardı negatif cıktı belirtiler hissediyordum aşırı inandırmıstım kendımı hamıle olduguma ama hayal kırıklığı yasamıstım negatif gorunce adetime 2 gün kala 7.5 Tl lik normal gebelik testi aldım pozitif cıktı sonra özelde kan verdım ordanda pozitifi gorunce bu testlerde cok guvenılır olmadıgını düsünmeye basladm .ümitlendirmek istemem sız bıkac gün sonra normal gebelik testi de yapabilirsiniz belirtilerinin varsa . Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu