Dirik kendinizi bunaltmayın, bende koca bir 3,5 sene denedim olmadı. Ovulasyon testleri odur budur herşeyi denedim yok, olmayacağına kanaat getirmiştim artık üstelik muayenede sorunda gözükmüyordu. Aşılamaya yönlendirmişti doktor.. en son rahim filmi çekildim ilaçlı ve pat hamile kaldım üstelik şehirdışı gezilerimin çok olduğu dönem eşimle doğru düzgün görüşemedik bile kafamdan tamamen silmiştim bebek mevzusunu hiçbir çabam olmadı bebeğe dair. Psikoloji çok ama çok önemli. Daraltmayın kendinizi.. akışına bırakın sma öncesinde doktora gözükmeyi ihmal etmeyin gitmediyseniz eğer