kahvesever__ ben kahvaltımı çok sağlam yapıyorum ve en keyif aldığım öğünüm diyebilrim. öğlen yemeği yemiyorum yoğurtkuruyemiş yiyiorum.yrmeği saat 5 gibi yiyip 7 de bir meyve aksam 9 gibide bir bardak süt içiyorum.ama gece yatarken çok acıkırsam apzıma tatlı bişeyler atıyorum çok nadir yapıyorum bu işi😊ekmek olayını yada hamur işi yiyceksem kahvaltıda tercih ediyorum diğer öğünlerimde hiç ekmek yemiyorum.daha 14. haftamdayım ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilmiyorum