kahvesever__ Arkadaşlar geceleri çok acıkıyorum ve artık yiyecek birşey bulamıyorum sizler ne yiyorsunuz yatmadan önce
Perilisa kahvesever__ ben midem yandığı için bişe yiyemiyorum çok acıkırsam süt yada yoğurt içine elma falan doğrayıp yiyorum
nmtock41 kahvesever__ yoğurt yiyebilirsin badem yiyebilirsin leblebi açlığını bastırır bende sabahları acıkarak erkenden uyanıyorum uyandığım gibi yememeye çalışıyorum su içiyorum bitki çayı yalancı açlık da olabiliyor susuz kalıyor vücut bol bol açlık hissedince su tüketebilirsin
La_le kahvesever__ yememeye çalışıyorum doktrum kilomun sınıra geldiğimi soyledi ondan yoksa aç yatıyorum
yesilkedi ne yesem ekşiyor midem yoğurt elma süt bunları zaten asla yiyemiyorum midem iki kat ekşiyor. hiç bişey yemeden uyuyorum gurulduyor midem ama rahat uyumak için yiyemiyorum
nmtock41 yesilkedi çiğ badem ile çözüm buldum tavsiye üzerine ben de size tavsiye ederim yatmadan giyin hem açlığı bastırıyor hem ekşimeyi alıyor
Afraninanasi59 kahvesever__ bir bardak süt iki tane kek ye bebek ne biçim oynuyor uyutmuyor vallah 😂😂
kahvesever__ Afraninanasi59 zaten oynuyor maşallah daha çok oynamadın uyusun da büyüsün zaten az kaldı doğuma benim 😜😎😜
mavisevdamm_m kahvesever__ taştan yumuşağını elime ne gelirse yiyorum maalesef gözüm dönüyor resmen 😂
Afraninanasi59 kahvesever__ vallah ben peynir ekmek yiyorum mide ekşimesi yapmıyor yada kaşar ekmek başka bişi yeyimce maf oluyor insan
kahvesever__ Afraninanasi59 naneli sakız çiğneyin mideniz için iyi geliyor ben çözümü sakızda buldum bana çok iyi geliyor
Smymn kahvesever__ süt içiyorum gerçekten çok iyi geliyor mideme 👍ama çok açsam yerim.cok kilo almadım ama şeker çıktı doktor diyet yap dedi 🙄🙄🙄