Arzuburak BerilDerin yaaaa valla ya 😂 doktora sordum ben üç hafta önce dedim ben kaç aylık doktor dedi o zaman altı buçuk dedi bende anlayamıyorum artık ya
Arzuburak Bebek-C ama şöyle ben ilk oğlumu 35 haftalık doğum yaptım doktorum 8 aylık dedi hesaplama çok değişik galiba her doktorun farklı e birde üçüncü trimester yedi sekiz dokuz diye bitmiyor mu 🙂
Bebek-C Arzuburak 3. Trimester 7. Ay başlayınca başlıyor 7. Ay dolunca değil. Siz de şu an 7. ayın içindesiniz. 35 haftalıkken de 8 aylık demesi yuvarlak hesaplama yaptığı içindir. https://budizzz.com/pages/kac-aylik-hamileyim Bu link üzerinden hesaplama yapabilirsiniz. 1 ay tam 4 hafta değil, 4 hafta + 2 gün olduğu için sadece haftaya bakarak ay hesaplaması yapmak doğru olmaz.
Bebek-C Vldnshn1 doğru söylüyorsunuz zaten ben de 29+5 im ve 2 gün sonra tam 7 aylık oluyorum 8. aya giriyorum.
Vilge Haftamda 7 ay tam dolmus oluyor. 30. Haftada 7 aylik diyebiliyorum. Takvime gore boyle. 34 de 8 aylik oluyor. 38 de 9. Ay. 40. Haftada 9 ay 10 gunu biraz gecmis oluyor