gulfemsvnc Arzuburak Gebeliğin 27-30. haftaları 7. ay oluyor evet🥰 31–35. hafta 8. ay, 36-40. hafta ise 9.
Arzuburak Perayl uygulamada 3. Trimester yazıyor ya ondan öne çıkarak söyledim canım cevabın için teşekkür ederim
BerilDerin Valla ben ay olarak saldım 31 haftalığım taş patlasın 9 hafta diyip yatıyorum aya bakarsan 7 diyen var 8 var korkuyorum biri çıkıp 6 dicek diye bu kadar haftayı biz ne bk yemeye saydık yıllardır aynı aydayız 🤣🤣
Arzuburak BerilDerin yaaaa valla ya 😂 doktora sordum ben üç hafta önce dedim ben kaç aylık doktor dedi o zaman altı buçuk dedi bende anlayamıyorum artık ya
Bbernaa Kızlar 26+5 de bebek boyu 30 cm sizce kısa mı ? Doktor gelişimine normal dedi ama internette 35 36 cm olmalı yazıyor aklıma takıldı
Bebek-C Bbernaa internette ortalama değer verilir. Kimi 2-3 cm fazla olur kimi de az. Doktor normal diyorsa normaldir. İnternette yazanlarla çok kıyas yapmamaya çalışın her çocuk kendine özeldir. ☺️
dml33 Bbernaa değişir cnm boy kilo genetik bile etkilio bnm ilk kızım biraz kısa dogdu ama şuan yaşıtları arkadaşları var onlardan uzun
Bebek-C Tam 7 ay değil de 6 ay 9 günlük oluyorsunuz. Mesela ben 29+5im ve 2 gün sonra tam 7 ay olacak 8. Aydan gün almaya başlayacağım.
Arzuburak Bebek-C ama şöyle ben ilk oğlumu 35 haftalık doğum yaptım doktorum 8 aylık dedi hesaplama çok değişik galiba her doktorun farklı e birde üçüncü trimester yedi sekiz dokuz diye bitmiyor mu 🙂