Kvser Lütfen ilk kurduğun cümleler için hemen tövbe et af dile Allah’tan. O kadar üzüldüm ki bu yazdığına. 6 gün önce 3 aylık bebeğimi kalbi durduğu için kaybettim. O tarifsiz acıyı yaşamadan anlayamıyor insan, Rabbim kimseye yaşatmasın. İçinden varlığına alıştığın korkuyla gün saydığın bir parça sökülüp gidiyor insan ne hissedeceğini bile bilmiyor. Lütfen bir daha böyle şeyler söyleme kardeşim, dua kapısı açık olur bir ömür söylediğine pişman olursun. Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın amin 🤲🏻 Hayırlı olan hayırlı zamanda gelecektir nasibini bekle kimsenin lafına aldırış etme ve lütfen dua ederken kurduğun cümlelere dikkat et..