dersimsabir795 Kızlaar merhaba bende rahim filmi çektirdim rahim ağzı kapalı dediler çektiğim gibi açılmış rahim ağzı kapalı ne demek bilgisi olan yazabilirmi
Kvser dersimsabir795 nasıl yani rahim ağzı kapalı 😳 peki doktor alttan muayeneden bunu göremiyor mu acaba benimde mi öyle ya
Beybisininannesi Kvser kist falan da patlamiş olabilir. Ortada pozitif bi test olmadıysa benim aklıma ilk gelen kist olur
Kvser Beybisininannesi kirstim yok ama misyonum vardı ufak o da patlamaz ancak ameliyatla alınır dedi doktor .
dersimsabir795 Aslanmom1 hayr canm hiç gebelik olmadı 1.5 yıldır evliyim eşimin spermleri çok iyi bende geçen ay hem hsg hemde aşılama yaptırdım ama ne yazıkki tutmadı doktors sordum rahim ağzım kapalı ne olacak açıldı dedi yapışıklık var demedi canm bende ne olduğunu anlamadm
Kvser temmuzannesi01 canım daha doktora gitmedim normalde 4 gün sürer adetim bugün hala geliyor yoğun değil ama az az
Beybisininannesi Bfduam yoğun kanamalarda pıhtı oluyor. Normal birşey bu yani 🙃 illa kisttedir diye de algı oluşturmayayım da. Çok yoğunsa kist diye düşündüm. Kürtaj sonrası bende de oluşmuştu doktorum adetle beraber sökülür demişti. O ay daha yoğun kanamam olmuştu.
Kvser Beybisininannesi o kadar çok dua ediyorum ki anne olmak için 🤲🏻🥺 dün akşam bebek görmeye gittik eşimle daha yeni doğmuş minicik gözlerim doldu bir damla aktı 🥺rabbim bana da nasip eder inşallah anneliği i🤲🏻
Beybisininannesi Kvser eder inş 🙏 sabır herşeyin bi zamanı var Hayırlısıyla sağlıkla olsun da 🥰 inan burda çok insan bebişleri için mücadele etti aylarca senelerce
Kvser dersimsabir795 ben çektirmedim canım sen hsg den kaç ay sonra hamile kaldın ? Benim bugün 15.50 de randevum doktor ne derse onu yqpacaz canım