linamom Trendyoldan sipariş verdim suwen. Yani şöyle ben bi takım aldım sadece. Çünkü doğumdan sonra kilo verince bir daha kullanamam diye. Zaten oversize giyerim genelde o yüzden tüm kıyafetlerim hamileyken bile oluyor pijama dahil😂 ben her eksiği tamamladım birden pompa almadım. Sütüm gelmezse alacağım onu da