Asibel gebeliğe bağlı ferritin düşmesi normal bi durum çünkü kullandığınız takviye yetersiz gelmiştir..kullandığınız takviyenin yan etkisi az belki ama yeterince demir sağlamaz size ve bebeğe..kanınız çok düşük değil hatta hamilelik için 11 normal kabul edilir.muhtemelen doktorunuz Demir ilacınızı değiştirecek eğer kullanabilirseniz..en son çare serum şeklinde verilmesi..doğal yollardan arttırmak için kırmızı et tüketimini arttırmalısınız, ben gebeliğin başından beri et yiyemiyorum ama köfte halinde yiyebiliyorum, haftada 2-3 kez kırmızı et, haftada en az bir kez balık tüketin