Arkadaşlar bende 26. Haftadayım bu haftaya kadar Demir ilacı kullanmadım. Doktorum hep son 3 ay depolama yapacağız dedi. Bu hafta şeker yükleme testi ile birlikte tüm kan değerlerime de baktı. Demirim 8 çıktı demir ilacına başladık.
Demir ilacına alerjim olduğu için solgar gentle iron 17 mg bitkisel bi demir ilacına başladık acaba yükselir mi çok merak içindeyim bende :(