Mydream Yunusm123 Kuzenim eczaci o da hamileyken kullanmis bu ilaci, doktor da tavsiye etdi ilacin ismi “Canephron N” siz yinede doktorunuza sorun
Mydream Yunusm123 Nasil yok ben kullaniyorum su an, kullanmanizi istemiyordur belki ama var yani bu ilac
Mydream Yunusm123 Evet zaten bitkisel olmasi daha iyi, kullaniminda da hamilelikte bir sakincasi yok diye yaziyor zaten,ama her doktor da farkli ola bilir tavsiye etmiyordur
Arasinannesi2 SevilaySemerci benimde sag böbrekte var ama doktorum pek önemsemedi doğumdan sonra düzelir dedi
Yunusm123 Betus93 Allah korusun CNm ama arastirmalarima göre ağrıya dayanabildigimiz sürece çok sıkıntı yasamazmisiz doğumdan sonra hemen duzelirmis
Betus93 Ben cift taraf stent taktirdim. İki hafta oldu ameliyat olali. Sanirim posttaki bobrek postlarin cogunu ben actim😂neler cektim neler. Ki hala cekiyorum
Yunusm123 Betus93 evet hatırlıyorum CNm sen çok cektin ins başka kimse cekmez sende biran önce sağlığına kavuşursun