Yunusm123 çok geçmiş olsun size de. Doktor çok normal deri bana böbrek büyümesi hamilelikte , ama ben daha önce taş düşürdüğüm için korkuyorum baya. İdrar yolu enfeksiyonu çok sık oluyormuş sıkmayın canınızı siz de, inşallah daha önemli sorunlarla karşılaşmadan tamamlarınız bu güzel süreci, çoğunu atlattık sayılır nede olsa ☺️