selmabttl3 mtl3005 Allah büyüktür sonra tutma kolaylığı versin Rabbim tutarız elbet 😇 büyüdükçe sıkıntı ya bende dayanamıyorum açlığa normalde dayanırdımda hamileyken elim titrer kan şekerim düşer
mtl3005 selmabttl3 Öyle elbet önceliğimiz bebeklerimiz şuan kendimizi zorlamaya gerek yok Allah müsaade vermiş bize 😇Aynen bende çok acıktım halsizleştim yattım hep böyleyken de illa tutcam diye diretmem zaten.
22lavantam Ben şuan 12+6′yım doktorumu aradım, annelerin kan şekeri düşüyo ve çok su ihtiyacı olduğu için önermiyoruz dedi 🤷🏻♀️
SSena2015 Yeliz6767 ben açlığa hiç dayanamiyorum gerçekten biseyler yemedim mi direk mide bulantim oluyor elim ayağım titriyor