SSena2015
Ve Aleyküm selam.Bu tamamen seninle alakalı bi durum kimi rahatça tutabilir zorlanmaz kimi de hiç tutamaz.Şuan 27.haftadayım 1-1.5 ay önce işte recep ayında 2 şer gün başında ortasında tuttum inan hiç zorlanmadım.Ama mesela perşembe günü kandilde tuttum zorlandım gerçekten bebekte artık büyüdüğü için belki çok halsizleştim.Ramazanda arada tutarım belki diyodum ama şuan hiç gözüm kesmiyo tutmak zorunda değiliz zaten borcumuzu sonra inşaallah tutar öderiz 🙂