Gozde0709 Bu postunuzu gördüğümde elimde sodam vardi içiyordum doktoruma danışmıştım günde 1 tane olması şartıyla içebilirsin demisti hemşire arkadasim bana önermişti sade sodanin icine biraz limon sık oyle iç mineraller bakimindan ilerleyen haftalarda magnezyum eksiliginden dolayı oluşacak el, kol, bacak kramlari ve kaşıntı sikayetini azaltmak icin önermişti bilginiz olsun.