ElisaMom Bir zararı olmaz aksine aşırıya kaçmadığınız sürece bebeğiniz ve sizin için faydalı, içinde birçok mineral barındırıyor. Kalsiyum, magnezyum açısından zengin. Fakat maden suyu ile soda farklı şeyler. Sade maden suyu içmenizi öneririm.
Deletedmom7373700 Gozde0709 ben abartmıyorum ki. Bence siz fazla hassas davranıyorsunuz. Öyle bişey sorsam birisi bana böyle dese kahkahalar atardım mesela ben. Burda ki bir sürü kişide aynı tepki verebilirdi diye düşünüyorum. Bence siz fazla abartıyorsunuz. Bir soru sorarken eleştirilmeyi ve hoşunuza gitmeyecek cevaplar alabilecek olduğunuzu da düşünün derim. Boşa canınız sıkılmaz.
Gozde0709 Deletedmom7373700 hanımefendi görende sanicak abartılacak derecede bir soru sordum benim ilk gebeliğim bilmiyorum ve telaş yapıyorum bir soru sordum ve siz hariç herkes güzel cevap verdi zaten bunda eleştirilecek bir durum yok iyi aksamlar
Deletedmom7373700 Gozde0709 eleştirmedim zaten. Esprimi yaptım. Ve güldüm. Bişey soruyorsak olumsuz cevaplar alabileceğimizi de bilip ona göre hareket edelim dedim sadece. Size de iyi akşamlar.
charlottececi Gozde0709 eger yuksek tansiyonunuz varsa soda cok zararlidir. sodyumdan kaynakli. Onun disinda gunde bir tane icebilirsiniz. ☺️Minarel acisindan zengin faydali. Fazlasini tuketmeyin odeminizi arttirir ☺️
Bisusbi Gozde0709 günde bir tane içmek magnezyum açısından zengin ve faydalı olduğu için bebek için yararlıdır. Ben Kızılay marka günde bir tane içiyorum. ❤️
Limonzeytin Deletedmom7373700 Cips kola ve paketli gıdalar tavsıye edilmez sağlklı gebelk için çnkü yenilen herşey bebeğe ulaşıyor .. gerek şeker gerek saçma zararlı gıdalar ile çocuklarn hastalklı doğableceği durumları oluşabiliyor. zararlı şeylern nelerden yapıldğnı bilmek lazm snçta …
Deletedmom7373700 Limonzeytin zaten o tarz besinlerin yenilmesini normalleştirmiyorum asla. Bana kalırsa da yenmesin hiç bir şekilde. Ama hamile insan sonuçta. Ayda yılda bir kere de olsa canı isteyip abartmadan bir tane yiyebilir. Örnek veriyorum. Birisi yazmış “yarım bardak kola içtim. 6 aylık hamileyim. İlk kez içtim. Çok canım çekti.Bişey olur mu ? “ ne olacak. Kola yani. İlk kere içmişsin yarım bardak. Bazı şeyleri aşırı abartıyoruz. Demeye çalıştığım şey bu.
Burcusenkoc Gozde0709 son ayda kasılmalar oluyor her gün bi tane içiyorum daha yararı var bence başta magnezyum ve bir sürü mineral var içinde korkmayın boş yere
Deletedmom727271 Maden suyu asitli değildir. Günde 1 tane içebilirsiniz mineral açısından faydası olur. Sade içmeye özen gösterin ama meyveliler zararlıdır 😊