ipekveatlas Villanelle zaten ben de senin gibi hesaplıyorum 1 ayı ortalama 30 gün olarak baz alınca 32 haftaya girince 8. aya girmiş bulunmuyo muyum?
ipekveatlas Duygumiran benim son kontrolüm 32. haftamdaydı yurtdışındayım doktorum 8. aya girdin dedi yani bizzat kendi ağzıyla söyledi ben de onun yalancısıyım😂
Duygumiran ipekveatlas oohh doktoruna selam söyle elmalidan selam getirdim sana 27 haftalik gebeyi 7 aya cekebilirmi sor bakimm bii 🤨🤔🤔
Duygumiran ipekveatlas ama google amca diyor ki 32 haftalar bittiginde 8 ay bitmiş oluyormus muss ne yani sen 9 aydan gun mu almissin 🤫🤨🤨
Duygumiran Busraaydiiin1 iste canm bnm bende 6 ayliktan cikmak istedigim icin kfamdaki sorular yiyor beniii 🤭 6 ayligi kabullenemedim galiba direk beni 7 ye gecirsinler istiyorum
ipekveatlas Duygumiran sen beni yarın doğurtcan😂😂 arada burada paylaşılan bi kaç tablo görüyorum hepsi farklı hesaplama yapıyo resmen. ben bildiğim gibi hesaplıyorum off ne biliyim 1 ayı 4 hafta hesaplarsak 4×8=32 yani ben 32. haftayı geçtim 33 haftalığım 8ay+1 hafta mı yani kafam yandı
ipekveatlas Villanelle 8. aya girmiş demek 8 ayı doldurmuş demek değil ki zaten arkadaşım. 8. aya girmiş birisi 7 buçuk aylık nasıl olabiliyo, sen öyle hesaplarsın ben böyle hesaplıyorum
Aras_Barlas_Nurum Duygumiran sıkıntı yasadiniz mi ilk dogumunuz sonrasi 31 haftalık dogum yaptığınız da acaba merak ettim bilgilendirirseniz memnun olurum
Duygumiran Aras_Barlas_Nurum tabiki bilgilendiriirm canm bnm sonucta tecrübe 😉😉 vallâ 38 gun kuvezde kaldi 34. Haftada cigerleri gelisti anca emme yetisini kazandi tam cikacakken enfeksiyon kapmis benden 15 gun kaldi 39. Gunun sonunda ciktik sukur ki premature annesiyim şuan 7 yasinda 8 e girecek acayip aktif ve zeki hiperaktif hic durmuyor ve cok akilli
Duygumiran Aras_Barlas_Nurum tek sorunum benim oglum 1 yasina gelene kadar kimsenin kucagina vermedim suan pandemi donemini 7 sene once yasattim herkese 🤫 ewe gelenleri once betatinle sonra dezanfektanla yikatip oyle sokuyodum iceriye tabi 2.sorunumda oglumun testisleri inik degildi 7 defa ameliyat oldu 6 ay dan 6 aya kadar bide su fitigi gorulme riski yuzde 80 di o sebeble 19 aylik yurudu o zaman kadar yuruyemedi doktor su fitigini aldi ameliyattan 10 dk sonra yurumeye basladi
Villanelle Nasıl hesaplarsanız hesaplayın beni ilgilendirmiyor açıkçası, ben matematiksel olarak bakıyorum olaya
Aras_Barlas_Nurum Duygumiran Allah bagislasin insallah hayirli ömrü olsun neden erken dogum olmuştu peki
Aras_Barlas_Nurum Duygumiran Allah bagislasin insallah hayirli ömrü olsun neden erken dogum olmuştu peki
Aras_Barlas_Nurum Duygumiran Yaa bayagi seyler yasamissiniz ama şükür bitmis hepsi de rabbim bir daha yasatmasin boyle şeyler aminnn