Nasipse doğumda hastaneden çıkmadan yaptırmayı düşünüyorum. Zaten 3-6 yaş arası çocuklar cinsel kimliğini tanımaya başladığı için önerilmiyor. Yeni doğduğunda da acı eşikleri daha yüksek olduğu için daha rahat atlatıyorlar diye okumuştum. O yüzden daha gözleri tam açılmadan yaptırmak en temizi diye düşünüyorum.