muserref02 yeni doğduğunda hastaneden çıkmadan yaptırdık canım. 1 günlüktü. Ben çok istemedim aslında eşim çok ısrar etti. İyiki de etmiş şuan iyiki diyorum. Ne o anladı ne biz. Göbek bağıyla birlikte iyileşti o da. Hiç sıkıntı yaşamadık. Eşim çok araştırmıştı, çok merak etmişti. Çok doktorla görüştük hepsi en iyisinin yenidoğan olduğunu söyledi. Ve sana kesinlikle tavsiye ediyorum