dml33 Busra2013 bnde kalkasm gelmiyodu başta esim kalkardi beni uyandirirdi şimdi ih dese kalkıyorum 3 yasinda 😅2.de zorlanmicm uyanmaya ins
Azizinannesi2 Busra2013 belki ondan canım sen işi gücü boş ver beben uyuduğu zaman sende uyu uyu ki dinlenmiş yorgun olmayasın