Akgdk91 Arkadaşlar ya ben daha 17 haftalık hamileyim ama karnım o kadar çıktı ki top gibi oldum resmen hemde kilo almadım daha aldıysam son haftalarda 1 kilo anca almışımdır aşırı derecede moralm bozluyor benm gibi erkenden göbeği çok büyük olan varmı
Mehtapca06 Akgdk91 benim 20 haftada çıktı ama şimdi masallahim var lakin benim ikinci gebelik olduğundan iri biraz😂
Mlkysf Akgdk91 ben 13 haftalığım ama 5 aylık gibi karnım var vücutla alakalı karnın büyüyüp büyümemesi
Akgdk91 @Mehtapca06 benimde 2.gebelik acaba ondan mı öyle ki diyorum ama çok kafama takılıyor benm ya yanlarımda çıktı sanki
Akgdk91 @Dln0692 bende kendime bunu söylyrm sürekli ama sonra bakıyorum aynı şeyi takıyorum hala kafama ilerde nasıl olur halim bilmem 😃 kızım olucak inşallah 😍
Dln0692 Akgdk91 ben beş aylık hamileyim yatıyorum iki aydır kanamam var düşünün hareketsizlikten şuan o kadar kilo aldım ki ama saglıkla doğsun veririm diye kafama takmıyorum en güzel göbüş bebek göbüşü boşverin siz beni bi görün off offf 😅😅🐣🐣🥰
Dln0692 Akgdk91 siz beni görün dev gibiyimmm 🤣🤣olsun saglıkla dogsunda hamile dediğin dişardan belli olmalı canımmm 😅😅🐣🙊🙊
Akgdk91 @Mlkysf bennde 13 haftalikkenden falan vardi çok erken çıktı anlamdm bile aniden oldu görenlerde bide az kaldı sanırım falan diyoda iyice moralm bozluyor
Mlkysf Akgdk91 ay hiç sinirin bozulmasın sonuçta insanın elinde değil yani karnımızı kendimiz büyütmüyoruz ben hiç takılmam böyle şeye
Afra_123 Akgdk91 7 haftalıkken acile gittiğimde kaç aylık bu çok büyük demişlerdi 😂😂😂 bende kilo almadım hatta verdim bile ama sizin tabirinizle bende top gibiydim 😂😂 ödemden oluyor . Şuan 20 . Haftadayim yavaş yavaş toparlamaya başladı vücudum ☺️
rizelianne Akgdk91 benim de karnım çok erken çıkmaya başladı. Üstüne kilo da aldım. 20. haftaya gircem. Hiç takmıyorum ya tadını çıkarıyorum 😂 bol su içmeye çalışıyorum biraz dengeler herhalde 😂
Akgdk91 @Cananyildiz ay bende nedense istemyrm ya 😂aöma ben normaldede göbekliydim sanırım o yüzdem ters etki yapıyor bende 😅
Ezoo35 Bende kaç gündür bunu düşünüyorum 19 haftalığım karnım 6 aylık gibi çıkmış ve ben kilo da aldım. Allah sonumu hayrede🤣🤣
Akgdk91 @Afra_123 acaba bende ilerleyen zamanda çok büyümezde karnım belki normal olanı yakalarım diyorum bir ümit 😃
Afra_123 Akgdk91 şey de var iç karnı küçük olmayanların daha çabuk büyüyormus göbeği. Ben bebişimi hissedeli 2 haftadan fazla oldu bununla alakalı galiba sağlıklı doğsun da şişkinlik düzelir sonradan ☺️☺️
Akgdk91 @Ezoo35 tek olmadığıma sevindim☺️ doktora gidince sorsam diyodum acaba bi anormallik mi var diye 😅
Akgdk91 @rizelianne ne güzel böyle düşünmek ya bende o kadar çok istyrm ki tadını çıkarmayı kızıyorum kendime sürekli saçma sapan takıyorum diye ama sonuç gene aynı 😃
rizelianne Akgdk91 ya çok farklı bir şey bu hamilelik gerçekten 😂 yemek yerken aşırı keyif alıyorum ve asla doyma hissim yok 😂 herkese çok güzel bi duygu çok farklı bir iştah diyorum 😂
Akgdk91 @Ronyainan demekki normalmiş iyikide yazmışım buraya bende bakıyorum hamşle resimlerine falan daha çok moralm bozluyr 😃
Pptya Akgdk91 benim öyleydi daha 10 haftaliktim herkes hamile olduğumu anlıyordu hızlı da kilo aldım 🙈 son haftalar çok daha fazla alacaksın çok hızlı gidiyorsun vs diyenler oldu tam aksine son haftalarimda kilo almadım Perşembe doğumum var