Rukiye_korkmaz Ördek yürüyüşü yapan üst düzey bir gebedir helal olsun 😄 kızlar haftaya Perşembeye kadar açılmamın olup doğurmam lazım yoksa suni verilecek ben bildiklerimi söyleyim siz de yardımcı olun lütfen 🙏🏻 Ördek oturuşu Hurma Adaçayı Pilates egzersizleri Ahududu iyi diyorlar ama ben bulamadım Ama ben genelde ördek oturuşu yapıyorum sürekli 🥰squat yapmıyorum bacaklarım tutmuyor 😄 Siz ne yapıyorsunuz ya da ne yapınca açılma oldu ? Bu arada pilates topuna oturulması lazımmış hep ama kayınvalidem bize geldi yanında oturamıyorum bende odaya geçip az hareket yapıp yanına geliyorum
gldn065807 Rukiye_korkmaz kız ne suquatti oturduğum yerden kalkamıyorum 😅 belim kopuyo biraz iş yapayim belki iyi olur dedim hareket diye yok şuan yerimden kalkamuyorum dogacaksa kendi doğsun cadı kızim
Nasaearth Rukiye_korkmaz bende aynıyım haftaya cuma ya kadar gelmezse suni sancı veya sezaryen 😞 ama bu yazılanlar herkeste tutmuyo vücuda göre değişir 🤷🏻♀️ Ben gelmezse sezaryene hazırladım kendimi açıklık yumuşama vs olmazsa suni almayacağım
AlyaUrasmoms Rukiye_korkmaz Birinden hafif sıcak suyun içinde soğuyana kadar oturma duymuştum 😂 Tabii hiç denemedim ama açılma yapıyor falan demişlerdi 🤔
Feyza1908- Rukiye_korkmaz ördek yürüyüşü veya ördek oturuşu nasıl bişey canım. Hiç duymadım ilk senden duydum 🤗 örneği varsa video falan atar mısın
SerraveAnnesii 38.haftadan beri hurma, adaçayı, ahududu, activating labor, yürüyüş, merdiven çıkma, ilişki, hepsi yapıldı 😀 40+2 deyim tık yok 🥲 devam ediyorum hepsine haftaya kadar gelmezse suniyle doğum başlatacaklar
Rukiye_korkmaz gldn065807 bende aynıyım valla bir de kemiklerim çok ağrıyor oturup kalkarken çatırdıyor resmen ama ördek oturuşu yapın doktorum söyledi çok iyiymiş hatta öyle yer silersen doğum hızlanıyormuş
Rukiye_korkmaz Villanelle doktorum perine masajını önermiyorum mantar yapıyor dedi onun yerine haftada 3 kere ilişkiye girin dedi ama ilişkiye girecek halim yok kalça kemiklerim falan çok ağrıyor.
SerraveAnnesii Rukiye_korkmaz Zaten bu göbekle ne yapsam zorlanıyorum 😀 günde 10 bin adım atıyorum 🥲 bilmiyorum ben mi yanlış yapıyorum yoksa bizim kızın daha zamanı mı gelmedi hayırlısı olsun bakalım bekliyoruz
gldn065807 Rukiye_korkmaz aynen valla banada doktorum son haftalar ilişki yasak dedi benim baştan beri yasak zatende hurma yiyorum nezaman olur bilmem doğum sağlıkla gelsinler insllah
Rukiye_korkmaz Mrv58 benim 38+1 doktorum doğuma kadar ilişki istedi ama ben hiç yapmadım doktorunuz önermediyse sakın ilişkiye girmeyin bana da meni rahim duvarını inceltiyormuş galiba o yüzden dedi
Mrv58 Rukiye_korkmaz aynen önermedi hatta ben post acmistm herkes doğumu kolaylastiriyr bı sorun olmaz diye yazmıştı yine de doktora sor diyenler olmuştu sordum yok dedi bende niye demedim
Rukiye_korkmaz Mrv58 siz de ördek oturuşu yapın ama 38. Haftadan sonra bebeğin gelişimi iyiyse yapın bir arkadaşım doğum yaptı ördek oturuşuyla yerleri silip doğurmuştu. Benim de bebeğim göbek çevresi 3 hafta geride doktor 4 5 gün idare eder ama düzelmezse bebek strese girer dedi o yüzden kendimi zorluyorum biraz yer silemiyorum ama ördek oturuşu yapıyorum 15 dk günde 3 kez bakalım açılmam olursa normal doğum yapıcam
Rukiye_korkmaz gldn065807 bende hurma yiyorum 7 tane ama az geliyor heralde 11 tane yicem artık siz kaç tane yiyorsunuz
Rukiye_korkmaz SerraveAnnesii ben hiç yürüyüş yapmıyorum sadece arada markete iniyorum yürüyüşün faydası vardır tabi ama çömelme hareketleri direk etki ediyor açılma sağlıyor o yüzden son hafta bu hareketlere yükleniyorum
Mrv58 Rukiye_korkmaz inşallah olur açılmaniz bugün bir iki saat oturmadim belim sırtım çok kötü oldu bir gırgır yapıyım desem karnım sertlesiyr
SerraveAnnesii Rukiye_korkmaz Evet bende her gün yapıyorum çömelme hareketleri 🥲 inşallah suni sancıya gerek kalmadan doğururuz
gldn065807 Rukiye_korkmaz 3 tane yiyorum ben günlük Kudüs hurması yiyorum ben baya büyük oluyo zaten tatlı zor yiyorum
Rukiye_korkmaz Nasaearth büyük konuşmak istemiyorum ama sezaryen hiç istemiyorum ya inşallah normal doğum yaparız
Rukiye_korkmaz SerraveAnnesii suni sancı çok zor oluyormuş ama normal doğum yapayım da sancım olmazsa suni sancı versinler ona da razıyım
Mrv58 Rukiye_korkmaz bende normal istyrm geçen salı az kalsın sezeryan olacaktım o durum düzelince olmadım ama pazartesi gideceğim kontrole eğer doğum baslamazsa kendim suni sancı isteyeceğim😏
Rukiye_korkmaz Mrv58 benim de olmazsa suni isteyeceğim çok az kaldı karışık duygular yaşıyorum inşallah doğumumuz kolay olur Allahım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin