eminemre99 hiç korkmayın ilaçları kullanmaktan, stres yapmayın kese etrafında kanama alanı oluştuysa biraz dikkat etmek gerekiyor sadece. Kanama alanı hemen geçmiyor o geçene kadar doktorum bana istirahat verdi evde hep yattım. 1 ayda şükür geçti sonrasında da çok dikkat ettim hiç kendimi yormadım. Sadece yemek yaparken ya da ufak işler için ayaktayım. Eşim çok yardımcı oluyor sağolsun. Sizde ayakta uzun süre kalmayın, ilaçları düzenli kullanın geçecek Allah’ın izniyle ☺️