Limonzeytin eminemre99 Kanama alanı var madem doktor vermş vurulmanz lazım kanama alanı dursun diye düşük olmasn diye tek iğne bu çnkü. Haftada 1 kez vuruluyor ihmal etmeyin zararu değil yararı var zararı olsa doktor neden versin zaten doktorlara güvenin . Amannn kalsın nolcam dersenz vurulmayn. Siz blrsnz
eminemre99 Limonzeytin anladım canım benim Allah razı sun yok canım doktor dedim vuruldum ikinci iğneyi Çarşamba günü inşallah Allah’ım hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım
0103qsf eminemre99 2 ay haft da 2 tane vuruldum.agri yapior canm gerci oda vuran kişiye bağlı .yağlı bir igne buyuk siringayla vurmuslardi q hafta oturamdm agridan baska yerde normal siringayla vurdular hic sorun yasamadm
eminemre99 0103qsf ay maşallah size canım Allah’ım şafi ismi ile şifa versin inşallah iyi oluruz hepimiz sağlıkla hayırla aliriz kucağımıza
mucizegebelik6 eminemre99 insallah canım. Bende hem lekelenme oldu Hemde 3 ml kese çevresinde kanama alanı vardı benim baya gitmedi ztn tup bebeğiz hem fitil hem igne devam ettik biz riske atmamak icin. 6 ve 9 hafta arası lekelenme de devam etmisti alttan benim. Ben coraspirin kullanıyordum benim sebebim belki de oydu bırakınca cok şükür sıkıntı olmadı
eminemre99 mucizegebelik6 a a evet canım bende erzinca idim bana da coraspirin verdi neden dedim iyi olur dedi onu kullaniyordum her gün bir tane Adana’ya geldim oste bu durum oratay çıktı doktor onu kaullanma şuan kanama alani oluşmuş dedi bnde kestim sadece vitamin ilacı kullanıyorum ve iğne yaotiracagim inşallah hayırla geçer benimkide canım
ogrencianne35 eminemre99 evet haftada 1 vuruldum hayır bebek hareketleri neden yavaşlasın ki her bebek bir değil benim kızım çok hareketliydi anne karnında doğdu hala öyle
eminemre99 ogrencianne35 maşallah canım anladım Allah’ım şifa sun bebeklerimizoe bize insallah hayırla sağlıkla gelsin
Emine003 eminemre99 inşallah inşallah canım Rabbim şifa versin inşallah 🤲 progestan da verdi mi canım
eminemre99 Emine003 amin canım amin inşallah yok canım sadece iğne verdi iki tane canım Perşembe günü yine gideceğim herhangi bir şey demedi vermedi canım haftaya geri gel bakalım dedi
AngeL- eminemre99 kuzum vuran hemşireden özellikle yavaş enjekte etmesini iste çünkü çok yağlı bi ilaç ve çok sızlatıyor 😕
eminemre99 AngeL- tamam canım benim Allah razı sun okimci iğneyi öyle yaoacagim ağrı sızı geçtim bebeğim iyi olsun bana iyi geldin diyorum bnde 😘🤲🤲
Ulkermadn Bende 2 aydır her hafta bir kez vuruluyorum ilk iki gün ateş basıyor bana ve iğne yeri agrıyor
eminemre99 Ulkermadn evet canım bnde iki tane verdi birini oldum diğeri kaldı onu vurljkacahim sonra doktora gideceğim sonra bana bakar verir vermez belki yine iki tane verir bilmiyorum bakalım inşallah iyi ur heoimiz için evet agrinoluyor sağlıklı hayırla gelsin bebeğimiz
eminemre99 lilalilalila anladım canım benim sonra geçti mi peki bnde bir iğne dün ikinci igme acagim sonra domtokrka gideceğim belki iki tane daha verecek bilmiyorum bakalım
AngeL- eminemre99 öyle tabi canım zaten annelik içgüdüsü sana yardık eder inşallah 🙏🏻 bebeğinde iyi olsun 🙏🏻
dilaraulusoy eminemre99 canım kanamayı durdurmak için o iğneyi oluyorsun zaten. Düşük riski oluşmasın diye 25 haftadır oluyorum korkma bebeğim çok iyi , erken doğum riskim var benim 21. Haftadan beğri tekrar verdi iğneden erken doğum riskim şimdilik durdu.
eminemre99 dilaraulusoy ay canım ya Allah’ım hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insalalh sende hayırla sağlıkla dünyaya getirdim jucagina alırsın sonra darısı bana bizlere bnde 10 haftalık hamileyim bakalım kontrol var Perşembe günü Allah’ım inşallah ya şafi ismi ile şifa veirr Allah’ım inşallah korur bebeklerimizi ❤️😘😘