3oglanannesi ebru_gokbak ilk defa duydum nette her yazana inanmayın öyle olsa dr hamile bile kalmadan başlattırıyor ilk 3 ay hep kullan diyor ilk 3 ay düşük riski var zaten öyle olsa kullan der mi
3oglanannesi ebru_gokbak benim dediğim ilaç hormon ilacı progestan düşük engelliyor ben bütün hamileliğim boyunca kullanıyorum korkmayın bişey olmaz
ebru_gokbak 3oglanannesi eczaneden alabilirmiyim şuan Perşembe günü norolojiye randevum var zaten doktor verir zaten
berjerdekikaolikalev ebru_gokbak Ya canım çok üzüldüm Rabbim bunda yüzünü güldürsün inşallah güzel düşünelim güzel olsun Rabbim her şeyin en iyisini bilir o öyle olmuşsa vardır bir hayır🙏🏻
1Pamuk ebru_gokbak inşallah yerleşmedir hayırlısı ile ama üzülmeyin diye söyledim bende tekim burda ve tecrübem yok 🥺🤲🏻hep kendim baktım öğrendim sizde öyle yapın Rabbim kimseye muhtaç etmesin ❤️