Busrakalperay kuzu ben ilk gebeligimdede yaşadım bunu hatta ozaman ilkdi bilmiyordum kendi kendime ben hamile değilim demiştim cnku teste. Çok az bı ciizk gormstum o yüzden meğer ben o kanamayı girdgmde hamileymism bebek yerlesiyomus bide ozaman ben çok stresli bı surecteb geçiyordm ozaman gtgmde bebek ,9 haftalik çıkmıştı ve ilk kontrolumdu düşün artık kalp atışı yokmdediler gebeliğe son vermişlerdi 6 ay geçti tekrar gebe kaldım smdi salimgunu yaptım ki yine. Yaomicaktim cnku karnım ayırdığı için hastalancam.ddm dayanamadım yptim çıktı cuma günü acile gideyim dedim baktirayim bu perşembe zaten normal norolojiye randevum War gittim doktor vajinal ultrasona koydu baktı baya bide baktı hatta gebelik var ama dedi olması gereken yerde daha değil dedi düşmemiş daha. Dedi ilk gebeligimdede gördüğüm için korkmuyorum şuan bebek yerlestigi için smdi ondan görüyorum.suan kanamayı ama çok assirinda değil tabi koyu ama öyle aman aman bı kanama değil