DerinMavii Sarımsağı soyup tırnağınla ortadan ikiye ayır bıçak sürme. Sarımsağın iç kısmına arpacık çıkan yere koy 20-30 dk beklet sonra ılık suyla yıka. Denemediğim bir şey olsa söylemezdim ama bende çıktığında korkarak denedim işe yarıyor anında yok oluyor arpacık. Sarımsak gözümü yakar mı diye tedirgin olma asla yakmıyor.