Fnen Sedaaa95 hemen hemen her gebelik öyle geçiyor ☺️ Vitamin takviyesi almaya başladığınız zaman toparlarsınız, gebeliğin son dönemine kadar da dinç geçiyor artık günler
Sedaaa95 Fnen Dinç olmak çok istiyorum zaten iyi olur gerçekten vitaminlere başlamayı bekleyeyim o zaman😊
Vicibici Sedaaa95 canım biraz enerji veren besinlerden tüket. Günlük C vitamin alımı önemli bence fındık fıstık ceviz vs ☺️
Sedaaa95 Vicibici yapıyorum da olmuyor benim anca vitaminle olacak sanırım ya çünkü portakal ceviz falan yiyorum olmuyor yani aynııı😀 doktorla görüşüp bir vitamine başlamalıyım sanırım😊
Ada_mommy Sedaaa95 yok ya doğuma kadar olmuyor hele biraz karnin büyüsün ne uzana biliyorsun ne yerinde haraket ede biliyorsun 5 dak bir idrar oo daha gerisin sen düşün 😂bence tadini çıkar bu gunlerin
Ahg Sedaaa95 15. Haftadayım çalışıyorum öğleden sonra iş yerinde gözlerim kapanmaya çalışıyor eve gelip yemeği yiyip zor atıyorum kendimi yattığım gibi sanki pili bitmiş telefon gibi anında kapanıyor gözlerim 😂