[silindi] ben de normalde yapıyordum sürekli ama hamileyken yapmam saç diplerine sürülmese bile o kokuyu soluyoruz sonuçta. Bence sen de bekle. Dr a sormanın da bi manası olacağını sanmam cunku dr lar içerikleri bilmiyor ki kendi alanları degıl. Doğumu bekle derim ben.