Pazar günü 13.03.2022 benim için büyük gün en güzel gündü. Tekrar kontrole gittim doktor 2 cm açıklık var dedi yatış yapalım demiştik zaten doktor bebeğin eli başına değmiş bugün olsun dedik çünkü haşa gelmeye niyeti yoktu zamanını doldurmuştu. Yatış işlemleri oldu odaya geçtik. Damar yolu açıldı serum takıldı suni sancı yani kontroller yapıldı herşey mükemmeldi ebeler hemşireler hep kontrol etti hep çağırdığımızda koştular. Neyse benim sancılar başladı yürüyüş yapmaya başladım her sancıda eğilip kalkıyordum sonra epidural takıldı oda iyidi kuş gibi oldum azaldı sonra bebeği döndürmeye çalıştılar biraz niyeti yoktu dediğim gibi sonra baya sancı çektim çünkü aşağı inmesi gerekiyordu sonra suyumu patlattılar yavaş yavaş aşağıya indi veeeee ebe dedi açıklık 8 cm dedi baya açılmıştı rahim ve dediklerle büyük tuvaletin gelicek gibi olcak o zaman çağır dedi tamam dedim 1 dayandım 2 dayandım 3 üncüde dayanamadım hemen doktor dedim geliyoorrr dedim ıkınma başladı doğuruyoruuuuum dedim ebe geldi evet geliyor dedi biraz orada yola getirdi ve doğumhaneye çıktık orada doktor geldi eşim geldi yanıma veeee ıkındım 10 dakika bile sürmedi çünkü baya ıkınma vardı ve o an birden kucağıma aldım şok olmuştum çok bambaşka bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin 💙🤲 şimdi 6 günlük oldu ve mükemmel bunu benmi doğurdum diyorum çok başka bişeymiş o kadar tatlı ki bir gülüşü bize herşeyi unutturuyor. Egepol hastanesinde oldum be Bülent Turgut ay ve ebelerim hemşirelerim bütün ilgilenen insanlara teşekkür ederim mükemmel bir ekipti hepsi muhteşem 🤲🤲🤲😍😍😍😘🥰🙏