Tanemveannesi_ Deletedmom4565 ya evet aslında o durumda var da bilmiyorum bu şekilde ya yetişemez sen aksi bir durum olurda hiç bişeyi hazırlıksız yakalanirsam korkusu var 🤷 aklımda deli sorular Rabbim sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲💓
Deletedmom4565 munevveralakaya46 ahahah ben de hala düşünüyorum acaba daha var mı alachaim brisey birkaç parça daha als nolacakki diye 😂 Ben 1 2 numara aldım 3,4 felan. Almadım daha çünkü bezin markasıni bebek kabul eder mi bilmiyorum çevremdeki anneler bez pişik uapabiliyor sızdırma yapabiliyor hep aynı marka alma değiştirebilme ihtimalinid usund ediler almadım sonra
Snnrkrk Deletedmom4565 ben evlenmeden önce bile 1 büyük hurç eşya almıştım 😂😂😂 hamile olduğumu öğrenince de aldım cinsiyeti öğrenincede aldım 28 haftalık oldum yine alıyorum insan duramıyor çok güzel şeyler var bence indirimde buldukça alın 😂
Deletedmom4565 Snnrkrk evet aynen öyle herşeyi aldım listemizin hepsinin üstü çizildi ama yine de aman bir taneden birşey olmaz diyip alıyor insan 😂
2kizanasi Çok iyi yapmışsınız hem fiyatlar artıyor hem siz ağırlasiyorsunuz hemde ilk bebegin eksiği asla bitmiyor hastane dönüşü bile eksiğimiz olduğunu farkedip alışveriş e çıktığımı bilirim :) Şuan 2. Gebelik daha zen davranıyorum 😅
eymeninannesi35 Deletedmom4565 Allah korusun kötü düşünmeyin Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Bayancorek Deletedmom4565 Ben o konuda rahatım çünkü zaten pembe ve mavi renk tercih etmem kız da olsa erkek de olsa, o yüzden unisex şeyler alıyorum gri, nude tonları, krem vs. Daha hoşuma gidiyor her ikisinede olur 🙈😂
Deletedmom4565 Bayancorek ben de hep beyaz krem kahve tonlarında aldım herşeyini. Sadece kıyafetlerde biraz daha cicili şeyler aldım ama değişim yapabilecek mağazalardan aldım olurda değişirse diye 😂
Asseyda Deletedmom4565 en iyisini yapmışsınız sizde önceleri eşim sonra alırız diyodu hatta şimdi iyiki almışsın diyor 😂 toplu alınınca göze çok fazla geliyor maddi anlamda her ay her ay alınca sona çok fazla kalmıyor 😂
Pyrz_07 Deletedmom4565 bende aynı şekilde telefonun not kısmına aldıklarımı alacaklarımı yazdım unuturum bişey diye aklıma geldilce listeye ekliyorum bişeler
Senemturan Deletedmom4565 bende sizin gbi yaptim erkenden hallettim gecen subat ayinda indirimden cogu seyi aldim besigi letgodn almistm anne yani 3. Gebelgm sfr almak istemedm. O kurulack arabasni cvilden indirimden almstm oda parca halinde kutudan cikarmadim kiyafetleri bebk yagi sampuan pisik kremi v.s herseyi tamam bi kiyafetler yikanp yerlesck onuda bende 30 haftamda yapmayi dusunuyorm hastane cantasinida ayni zamanda. Suan 24 haftalgm iyiki erkenden halletmisim diyorum bide aldgm cogu sey suan baya zamlandi fiyat farki baya artti iyiki ertelememisim diyorm. bu hamileligm birazda agir geciyor birde onun da etkisi oldu tabi kafam cok rahat bi eksigimde kalmadi dogumu bekliyorm resmen 😁😊
Deletedmom4565 Senemturan evet bende pahalanamdan iyiki hallettim diyorum ama Allah korusun birşey olacak diye korkuyorum. Rabbim yasatmasin hcibirimize güzel günlerde kullanalim
Snnrkrk Deletedmom4565 eşimde dalga geçiyor hep benimle 4 yaşlık eşyalarıda al ilerde bişey almayalım diyor 😂😂😂