munevveralakaya46 ahahah ben de hala düşünüyorum acaba daha var mı alachaim brisey birkaç parça daha als nolacakki diye 😂
Ben 1 2 numara aldım 3,4 felan. Almadım daha çünkü bezin markasıni bebek kabul eder mi bilmiyorum çevremdeki anneler bez pişik uapabiliyor sızdırma yapabiliyor hep aynı marka alma değiştirebilme ihtimalinid usund ediler almadım sonra