eylulummmm ben 12+5 de gittiğimde kıza benziyor demişti 14+0 gittim bugün erkeğe benziyor dedi bir oğlum var 3 yaşında kız deyince çok sevinmiştim açıkçası hazırlamıştım da kendimi biraz üzüldüm yalan yok ama erkek içinde kesin konuşmuyor benim de gönlüm kırıldı bi kere hayırlısı olsun 🤷🏻♀️❤️