Kızlar 3 buçuk ay boyunca oğlum diye sevdim bebeğimi doktor erkeğe çok benziyo büyük ihtimal erkek ama net değil dedi bizde hep oğlum fln diye sevdik eşim özellikle hergun oğlum oğlum diye sevdi bugün cinsiyet partisi yaptık herkes toplandı erkek cikicak diye bekliyoruz o yzudne çok heyecan yok ama hatıra kalsin diye yapmak istedim balonu bir patlattik biz şokk kızmış doktor yanılmış ama ultrason fotoğrafına bile herkes erkek dedi hic kız diyen yoktu çok sevindim kizım olacağı için ama hala saskinim oğlum kıza döndü :D