Muhendis01 ben ilk o doktora gittim bebeğin haftasını bile net söylemeden beş dk odadan çıkardı halbuki geç döllenme vs durumlar varmış sonra direkt kürtaj muhabbeti yapıldı ondan başka doktorlari gezdim orta doğu hicran diye bir doktor vardı ona gittim iyi bir doktor ama kesinlikle yıl 2022 o cihazlar milattan önce gibi özel adana hastanesinde iki doktor gezdim adını hatırlamıyorum birinin ama diğeri Ayten para verip gitmenize bile gerek yok doktorluklarina lafım yok çünkü daimi gitmedim ama özele gidiyorsaniz bebeği de görelim bir zahmet tüplü televizyon givi Allah korusun ekstra bişey olsa teşhis koyulacak gibi değil ki adını hatirlamadigim bebeği göremedi ilk gittiğimde öğleden sonra başka doktora gittim bu arada bebek vardı 🤣 metro hastanesi Erkan Özer’e bende gittim sürekli nifty diye zorluyor insanı bir risk yok yaşım büyük değil ısrarından gına geldi bıraktım Hakan kalaycı var klinik evet iyi bir doktor biraz pahalı adana ortalamasına göre ona gidiyordum dediğim gibi perinatolog diye Mehmet ozsurmeliye devam ediyorum şuan ufak bir sağlık problemi yaşıyoruz riske atıp başka doktora gidemem alanından dolayı tüm tecrübelerimi yazdım 😃