Nus_12 Alışveriş için. Biseyler bakıyorum ama bakamıyorum cinsiyet belli değil çünkü 😤ilk çocuk olunca insan hevesleniyor tabi sizde bekliyormusunuz cinsiyetini 🥰🥰🥰
Merve0004 Nus_12 biz 15 haftamızı devirmek üzereyiz ama bizim velet gösteremedi bir türlü kendini 🐒😅 yoksa ben sepete ekledimfe ürünleri onaylanmayı bekliyorlar zavallılar😂🐥🙏🏻
Basaktrk Nus_12 son bir iki güne kadar aynı şekilde böyleydim zaman çabuk geçiyor inşallah yakın zamanda öğrenirsin öğrendim kurtuldum valla gelsin zıbınlar 😍😍
Dilish Nus_12 Bende sabrsızlıkla bekliyorum gelen ay gitmeliyim doktora kanama alanım olduğu için ultrasona girib gel dedi. 13+3 haftalığım. Tahmin etdi geçen hafta bir gitmişken cinsiyyeti de kesinleşir inşallah.
Nus_12 Zehragniken bakıyorum öyle ama çok sönük kaliyo kız olsa kizada yine erkeğe yakisyoda kıza olmaz sanki gibi geldi bana o yüzden bekliyorum 🤯
-MinikveAnnesi- Nus_12 bizde 11. Haftaya giriyoruz artık ve her gecen gün sabırsızlıgım artıyor ne zaman ögrenebiliriz acaba 😂🤗
Nus_12 -MinikveAnnesi- valla 15 e kadar beklemek gerekiyo bence en azindan heralde emin olmak adina 🥰kız erkek farketmiyo hayrlisi olsun diyorum ama kıyafetlere bakıyorum hevesleniyorum 😍
-MinikveAnnesi- Basaktrk erkek erken belli eder derler doğru mu o zaman 13. Haftada ögrenmissiniz ne güzel 🤗 bizde 11. Haftaya giriyoruz sabırsızlıkla bekliyorum 🤗 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin
-MinikveAnnesi- Nus_12 bende öyleyim birseyler ekliyorum sepete eşim daha dur erken diyor geri siliyorum 😂😂 Ne zor sey sabretmek ya
Nus_12 -MinikveAnnesi- elhamdulillah güzel bişey hayrla geçsin günler sağlıkla alalım kucagimizada 🤲🤲💜
Suna21 Basaktrk birsey sorabilirmiyim 12.5 söyledi doktorum ama balon patlatıcagımız için bilmiyoruz profilimdeki ultrason bakarmısınız sizin oğlusunuzla aynımı 🙈 erkekde erken belli olur derler öylemi acaba 🙈❤️