Mhulya011 ben varım 6+2 den selamlar ilk gebeliği ikizdi 23 haftalık 6 ay önce erken sezeryan doğum oldu kaybettim 😔 ocak ayı bir düşük ardına mucizem çok şükür elhamdülillah ama riskliyim ilk gebelimden dolayı suanda düşük tehlikem var yatıyorum sürekli Rabbim sağ sağlim vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻