_yasemin_ Kaahvelii benim de yok canım hiç akşamları yemekten sonra bulanıyor biraz sanırım o da mideyi çok doldurmaktan 🤭 az az ama sık sık yemek lazımmış onun için de.
Kaahvelii _yasemin_ bende bu akşam öyle oldum ya midem şişti şimdi bi soda içtim valla 😊 Doktora gittin mi canım hic
hilalyce 6+6 bende 😍 ultrasona göre öyleyim ama adetime göre 1 hafta da ileride bu meseleyi anlamıyorum ultrasında farklı adet tarihine göre farklı geç döllenme mi oluyor acaba