İkiz gebelikte 30+5 teyim ağrımayan tek bir noktam kalmadı, yaşanabilecek ne kadar komplikasyon varsa yaşandı her gün dahada zorlaşıyor, şuan buraya resmen içimi döktüm yaşamayan anlayamaz… 15 kilo aldım doktorlara göre tüm kilolar çok tüm ağrılar normal son bir haftadır uyumadan önce parol içiyorum deliksiz uyuyorum daha ne kadar böyle sürer bilmiyorum fakat, bir sürü ilaç ve durmayan ağrılar bu doğal süreç çok sancılıymış anladım.