star3star Psikomer çok teşekkür ederim inşallah🤲🏻ben yapı gereği evde oturan biri değilim çalışmıyorım ama çokhareketliyim.yani hamile kaldığımdan beri hic dinlenmedim desem yeridr birde ben tüp bebekle hamile kaldım.ekstra bir çaba içinde değilim şimdilik cnkü daha başlardahyım ağırlığım yok şuan oyuzden oturup sürekli kendimi dinlemek istemiyorum
Psikomer star3star bende tüp bebekle hamile kaldım zaten yeterince zor bir süreç çok iyi anlıyorum.En güzelini yaparsınız aktif dolu dolu geçirerek zaten bebekler vakti gelince istesenizde istemesenizde bolca yatırıyor 🤭😁
Pembekurdele Fidashkam bende 22+4 tek yumurta ikizlerine hamileyim benimde baslarda çook kasik agrim oldu mide bulantilari vs. Ama 14 haftaya kada sürdü arada şuan kasik agrim.oluyor eskisi kadar degil sizin ekstra bir sikayetiniz varsa mutlaka dr ile paylasin herkesin gebeligi farkli olabiliyor yinede.
Fidashkam Pembekurdele insallah yarın bir gözükeyim ben doktora biraz tedirgin oldumda ne olur olmaz 🙏
star3star Psikomer doğumdan sonra ovücudunuzdan birden bi 10 kilo gidicek.sonrasındada o ödem inip daha hafifliyveksiniz
Ulkermadn Psikomer Belki tüp bebekte ekstra dikkat gerekiyor olabilir ben doğal yolla Hamile kaldım çünkü. Erken doğum riski dolu son iki haftamız inşallah saglıkla gelirler
Ulkermadn star3star teşekkür ederim canım, ben 30.haftama kadar gezdim hiç yatmadım ev işlerimi de yaptım yapıyorum ufak ufak yemek temizlik VS. Beslenme olarakta dikkat etmedim desem yeridir sadece cok fazla su içiyorum hamilelik öncesi de öyleydim günde 4 litre su içiyorum. Onun dışında canım ne isterse yiyorum Fast food da çikolata da. Tabi son haftalar ev işlerine daha dikkat etmek gerek yaparken
Ulkermadn Psikomer anladım canım maşallah hepsine. Benimki Bi hafta önden gidiyor gelişimi ondan kilolaları da öyle
star3star Ulkermadn yaa evet haklısınız ama ben 1,5 litreyi sabahtan aksama anca içrbiliyorum(ekstra süt,çorba,komposto bunlarıda tüketiyorum bunlarda vücuda sıvı olarak giriyor).ama 2.5-3 litre suyu bir güne nasıl sığdırıyosunuz😄
Irade30 Selam kızlar bızde bugun tam 24 haftalık olduk çıft yumurta ıkızlerı bazan belım ve hargun baldırlerım ağrımaya başladı 😞
ikizleribeklerken Esenasel hahahah gerçekten şuan ben 26. Haftadayım bugün artık ağırlaştıklarını tam anlamıyla anladım koltukla yatak arası sadece yatmak istiyorum😀
ikizleribeklerken Ulkermadn maşallah bende 26. Haftadayım 27 se kontrol var inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur çok güzel kilo almışlar 🧿
star3star Ulkermadn ayy maşallah diyim size 🧿🍀ben 4 litre 3 günde anca içiyorum ama 4 litre fazla değilmi?istediğiniz içinmi içiyosunız yolksa doktorunuzmıu önerdi
Ulkermadn star3star ben Hamile kalmadan önce de spor yaptığım için çok içiyordum alışkanlık oldu. Bebeklerin suyu da çok iyi o yüzden. Yani size tavsiyem 1,5 litrelik Pet su şişelerinden alın günde iki üç tane bitirin sürahi yada sebille çok zor kalkmak falan hep elinizin altında olsun suyunuz hem idrar yolu enfeksiyonu da olmazsınız. Böbrekler için cok yararlı hamielleik te idrar yolu enfeksiyonu oluyor herkes
star3star Ulkermadn bende pet şişe kullanıhorum yudum yudum içiyorum 1,5 litreden 2 litreye çıkartıyım birde mlum havalar kış hiç içesi gelmiyo insanın ama ödem içinde içmemiz gerekiyor önğmüzde yaz hepten şişerşm yoksa😔