Gamzestetik Duyguynrky ayy inşallah döner tamam canım bekliycem doktoruma da söyliycem zaten bi aksilik çıkmazsa son ana kadar beklemek istiyorum diye
Duyguynrky Gamzestetik aynen öyle bebek iyi sen iyi olduğun sürece bekle baktın dönmüyor sezaryen olursun ben bugün gittiğimde dönmemiş olsaydı açıkcası beklemicektim 😂 hemen al diyecektim...
Gamzestetik Sevdaaa bende korselerimi sipariş ettim dogum nasıl olursa olsun takmak istiyorum toparlanmaya da çok yardımcı oluyomuş
Gamzestetik Sevdaaa yok öyle bişey söylemedi bu zamana kadar zaten hep hareketliydi ultrasonda. Karnımda duruşunu ben hiç anlayamıyorum zaten ters mi duruyor ayakları kafası nerde🤦♀️ 36ya kadar dönebilir dedi başka bişi demedi
Drkmls @Gamzestetik Gamzestetik Gamzestetik Yani benim ilk gebeliğim ama makat gelişli yani ters mi demek ? eğer öyleyse benim doktorum ilk gebeliklerde asla dönmez demişti.
Gamzestetik Drkmls 36ya kadar döner dedi doktor burda sağolsun aynı şeyi yaşayanlr dönenlerde yazdılar bekliycem dönmezse mecburen sezeryan zaten
Gamzestetik Duyguynrky yaa 🙈 çok sevindim döndüğüne inşallah doğumunda çok kolay olur meryem ana otundan falan herkes çok memnun kalmış hemen açıklıkları olmuş bi araştır istersen
Tahinpekmezim Gamzestetik merhaba sanirim yeni dogum yaptiniz,? Normal de olmus. Allah anali babali buyuttsun. Sizinde makat gelismis bebek benimde oyle 36+5 deyim doktor sezeryan dedi. Nezaman bebek dondu sizin?