Gamzestetik inşallah döner canım seninki ihtimal elbet varmış azda olsa. Benimde makat gelişti her kontrolumde heyecanla dönmüştür diye bekledim ama olmadı 39+3 de sezeryan günümü verdi.Sanciyla dönen bebeklerinde olduğunu çok duymuştum inşallah sancim olur sezeryandan önce dedim bigun önce sancıyla apar topar hastaneye gittim dogum baslamisti yine donmedi ayaklarıyla doguyordu ama riske atmadilar basi falan takilir diye itip sezeryana aldılar