Extreme34 Buse-Mery bebek erken dünyaya gelirse ciğerleri gelişsin diye yapılıyor.Ama bana çok yan etki yaptı şeker hastasıyım sekerimi yükseltti.Iki gün bebek hareketlerinde azalma olacak endişe etme,bu da iğnenin yan etkisi.
Gulumseme Bende bugün vuruldum 2 doz kaburgam ağrıyor yüzüm kolum bacağım uyuşuyor kimsede böyle olmadı herhalde 2 dozda yarın yapılacak
Gulumseme Buse-Mery ne güzel valla benim de bebekte sıkıntı yok sadece biraz yavaş vurmaya başladı dün bugün de yaptıracağım bakalım
Sevinc72 ilknurrerdemm merhaba benim de ikiz gebelik doktorunuz mu önerdi akciğer iğnesi olmanızı yoksa tıbbi olarak mı öyle gerekti ben henüz 17 haftalığım ve bu konuyu hiç bilmiyorum
ilknurrerdemm Sevinc72 doktorum önerdi ikiz gebeliklerde 28. Haftadan itibaren vurulmalarını öneriyoruz dedi fakat bu durum doktordan doktora değişiyor devlet hastanesindeki penatoloji doktorumda vurulmamı istemedi ama ben özeldeki doktorumu dinleyip vuruldum